Break

Break

Music

sobota, 2 sierpnia 2014

Dance Central 3

Cześć i czołem! 
Wczoraj dostałem sms'a od kolegi, że zaprasza mnie i kilku znajomych do siebie. Tak sobie pomyślałem, że czemu nie i ok. 21:00 stałem pod jego domem.

Gdy mnie zobaczył od razu wspomniał o nowej grze na XBOX'a. Zaciekawiony poszedłem do salonu i moim oczom ukazało się otwarte pudełko gry "Dance Central". Jako, iż nie mam własnej konsoli, natychmiastowo chciałem włączyć grę i muszę przyznać, że nie mogłem się oderwać przez parę godzin.

Tańczyliśmy ze znajomymi do ponad 40 piosenek! Dawno się tak nie naśmiałem i nie wymęczyłem. Oczywiście ktoś może sobie pomyśleć, że co to za taniec przed ekranem, że tego nie można nazwać prawdziwym tańcem, lecz każdej takiej osobie gorąco polecam sprawdzić się w takiego rodzaju aktywności. W sumie polecam to każdemu, ponieważ zabawa jest rewelacyjna.

Chciałbym jeszcze wspomnieć, że piszę konkretnie o tej wersji, ponieważ w taką grałem. Ten post nie ma na celu namówienia Was na kupno tejże gry. Po prostu dzielę się z Wami swoimi odczuciami ;). Jeżeli grałeś w podobną grę, napisz koniecznie! Pozdrawiam i lecę na obiad :D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz